Bestel je voor 12:00, dan verzenden we jouw bestelling dezelfde dag nog.
Geen verzendkosten voor aankopen boven €100,- binnen NL

ANTWOORDEN OP UW VRAGEN

Algemeen

Wat zijn de levertijden?

Wanneer wij een bestelling van u voor 12.00 ontvangen op een werkdag, dan word uw bestelling de zelfde dag nog verzonden. PostNL levert dit dan meestal binnen 1 werkdag, lees hier meer over op de website van PostNL: PostNL - Bezorgduur pakket

Naar welke landen bezorgen jullie?

Sordent levert zijn producten zowel binnen als buiten Nederland. Bij het afrekenen van het product kunt u uw adres invullen en zullen de verzendkosten meteen berekend worden.

Betalingen

Welke betaalmethodes accepteert Sordent?

Consumenten kunnen op de website afrekenen met een creditcard, ShopPay, Google Pay, Apple Pay, Bancontact, iDeal en Sofort. Zakelijke klanten kunnen zich registeren op onze website (Sordent - Registreren) en na validatie op rekening betalen. Het is dan mogelijk om achteraf te betalen.

Is het veilig om online te betalen?

Op onze website kunt u veilig, vertrouwd en gemakkelijk uw aankopen afrekenen

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt gemakkelijk producten toevoegen aan uw winkelwagen en dit afrekenen. Heeft u hier moeite mee? Dan kunt u altijd contact opnemen met ons, wij helpen u graag verder! (Sordent - Contact

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Wij raden het aan om een account aan te maken zodat u inzicht heeft op uw aankopen. Het is echter niet verplicht om een account aan te maken.

Hoe kan ik een order annuleren of wijzigen?

U kunt altijd een order annuleren of wijzigen. Let op, wij zijn snel met verzenden, dus neem snel contact op voor het annuleren van uw bestelling. Bent u toch te laat? dan kunt u altijd de producten retour sturen. Hiervoor kunt u contact opnemen met ons via: Sordent - Contact

Waar blijft mijn bestelling?

U ontvangt meestal binnen 1 á 2 dagen een link waarmee u uw bestelling kunt volgen. Lukt dit niet?  Neem dan contact op met ons via: Sordent - Contact